Marantz M-CR611

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Marantz M-CR611 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Valentijn 19-07-2018

Ontgoochelend

Geschreven voor: Marantz M-CR611

Heb dit toestel nu al een kleine drie jaar en niets dan problemen mee gehad. Vaak werkt het toestel niet bij inschakelen, blijft het zoeken naar internetradio, zelfs met internetkabelaansluitng. Toestel geeft aan dat het verbonden is, maar maakt blijkbaar toch geen verbinding. De app heb ik niet geïnstalleerd, dus daarover kan ik me niet uitspreken, maar als het toestel zonder app al niet functioneert, voorspelt dat niet veel goeds. USB sticks met muziek werken meer wel dan niet, zowel bij de voor- als achteringang. Erg frustrerend! Je weet nooit op voorhand of die het nu gaat doen of niet. Resetten helpt soms, maar ook weer niet voor lang. En dan moet je weer al je favoriete radiostations opnieuw zoeken en opslaan. Al een paar keer teruggebracht naar winkel, maar daar zeggen ze telkens dat ze niets kunnen vinden wat op slecht functioneren zou wijzen. Mogelijk is dat dan een periode dat die het juist wel doet. Van miserie mijn oude Kenwood maar bovengehaald. Enig pluspuntje is de CD-speler, die werkt altijd.
Voor mij een zware miskoop van 699 euro.